Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Σεφ και τηλεμάγειρες!!!Από την Αργυρούλα στην Ντίνα και από την Ντίνα στον Άκη,τι κούραση κι αυτή ποιά συνταγή να πρωτοφτιάξεις?


Από την Αργυρούλα στην Ντίνα και από την Ντίνα στον Άκη ,τι κούραση κι αυτή ποιά συνταγή να πρωτοφτιάξεις ?

-Και έδειξε ο Στέλιος εχθές Λίτσα μου μια πάστα νουαζέτα μούρλια!!!
-Ααα εγώ Μαίρη μου δεν τον βλέπω ποτέ αυτόν.Αυτός καλέ φτιάχνει γλυκά για ζαχαροπλάστες,πολύ δύσκολα,εμένα μ'αρέσει η Ψυχούλη και η Ρένα της Φτελιάς!!
-Εγώ κορίτσια μου παλιά έβλεπα μόνο την Αργυρούλα,όταν μαγείρευε στην Μενεγάκη,τότε είχε χρόνο και εκάναν την πλάκα τους,γιατί τώρα στην Σκορδά δε βλεπέται!!Άγχος που το έχει αυτή η γυναίκα τρέχει στα μαγαζιά και σε μας τις νοικοκυρές υστεριάζει να προλάβει την συνταγή σε 10 λεπτά!!
-ΑΑα κι 'γώ Πέπη μου την Αργυρώ πλέον δεν την αντέχω,μπορεί καμιά συνταγή της μόνο να την διαβάσω,εμένα μ'αρέσει ο Άκης νέο παιδί που προσπαθεί!!
-Καλός είναι ο Άκης ναι εχώ κάνει και γλυκά του και αλμυρά του και το άλλο το παιδί μωρέ που βλέπαμε στην κουζίνα της μαμάς είναι πολύ συμπαθητικό,τον Ευτύχη!!
-Εμένα κορίτσια δε μ'αρέσουν καθόλου οι τρείς μωρέ που ήταν στο μάστερ σεφ,οι 2 γράφανε συνταγές κυριολεκτικά για τα λιντλ!!
-Ναι Λίτσα μου αν την γράψεις στο πόδι την συνταγή δε πετυχαίνει,η μαγειρική έχει τόσα μυστικά!!
-Εμένα καλέ μ'αρέσει πολύ η Ντίνα Νικολάου και ο Δρίσκας!!
-Καλή κυρία η Νικολάου,Πέπη μου,σωστή σεφ και σεμνότατη.Αλλά και ο Δρίσκας ωραίες συνταγές και πάντα με το χαμόγελο
-Εσύ γιαγιά τι λές για όλα αυτά;
-Εμείς οι παλιές κόρες μου είχαμε και έχουμε για πρώτη μόνο την Βέφα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου